کرامتی: ۷۴ تن کالای احتکارشده در خراسان شمالی توقیف شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 15:39
بجنورد- مدیرکل صمت خراسان شمالی گفت: در بازرسی میدانی بازرسان صمت، ۲۴ تن برنج پاکستانی و ۵۰ تن میلگرد احتکارشده کشف و توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی مهدی کرامتی اظهار کرد: در ادامه طرح‌های نظارتی و مقابله احتکار کالا، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی موفق به شناسایی و توقیف مقادیر قابل‌توجهی کالای احتکارشده در استان شدند.

وی افزود: در این بازرسی، ۲۴ تن برنج پاکستانی و ۵۰ تن میلگرد کشف و توقیف شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد مالک انبار، محل نگهداری کالا را در سامانه جامع انبارها ثبت نکرده بود که این موضوع تخلف محسوب می‌شود.

کرامتی تصریح کرد: پرونده این تخلف برای رسیدگی قانونی در دست پیگیری قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: برخورد با احتکار و اخلال در نظام توزیع کالا با جدیت ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.