تاکید استاندار خوزستان بر حمایت از پتروشیمی مسجدسلیمان

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 15:44
مسجدسلیمان - ایرنا - استاندار خوزستان بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان تأکید کرد و گفت: این شرکت جزو شرکت‌های پیشرو و برتر کشور در زمینه تولید اوره و آمونیاک است.

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا موالی‌زاده روز پنجشنبه در جریان بازدید از شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: در این واحد تولیدی، گاز به عنوان خوراک اصلی مجموعه تحویل و محصولات اوره و آمونیاک تولید می‌شود؛ اوره و آمونیاک تولیدی این مجتمع نیز در مصارف صنعتی، تولید کود شیمیایی و برخی زمینه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان جزو شرکت‌های پیشرو و برتر در زمینه تولید اوره و آمونیاک است و این ۲ ماده استراتژیک برای تامین نیازهای داخل کشور و صادرات مورد نیاز هستند.

استاندار خوزستان بر ضرورت حمایت مستمر از بخش صنعت تاکید کرد و با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: این شرکت از نظر تامین آب، برق و گاز با هیچ کمبودی مواجه نیست و اگر هم مشکلی بروز کند، پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات زیست‌محیطی این مجموعه افزود: در این مجتمع، بازچرخانی آب برقرار است و از محل آب تولید شده، به تعدادی از روستاهای منطقه آبرسانی می‌شود.

موالی‌زاده تاکید کرد: بخش دولتی و خصوصی باید تلاش کنند پتروشیمی مسجدسلیمان توسعه یابد و زمینه اشتغال پایدار بیشتری در آن فراهم شود.

به گزارش ایرنا، استاندار خوزستان همچنین امروز پنجشنبه در سفر به مسجدسلیمان از روند عملیات بازسازی شرکت آلومینیوم کاوه این شهرستان که در جریان جنگ تحمیلی مورد اصابت پرتابه دشمن آمریکایی - صهیونیستی قرار گرفته بود، بازدید کرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.