ارتش تروریستی آمریکا پس از تجاوز به ایران مدعی نقض آتش‌بس شد

الف پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 15:46
ارتش تروریستی آمریکا پس از تجاوز نظامی به خاک ایران و پاسخ کاملاً موجه از سوی تهران، ایران را متهم کرد!

به گزارش تسنیم، فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) در خصوص ماجرای بامداد امروز در اطلاعیه‌ای مدعی شد: در ساعت 10:17 شب به وقت شرق آمریکا (ET) در تاریخ 27 مه، ایران یک موشک بالستیک به سمت کویت شلیک کرد.

این ارتش تروریستی بدون اشاره به اینکه این اقدام ایران در واکنش به تجاوز نظامی و نقض صریح آتش‌بس توسط ایران رژیم در حمله به خاک ایران در بندرعباس انجام شده است، ادعا کرد که: این اقدام نقض فاحش آتش بس بوده است!

 سنتکام همچنین مدعی شد: این نقض فاحش آتش‌بس از سوی حکومت ایران، تنها چند ساعت پس از آن رخ داد که نیروهای ایرانی پنج پهپاد انتحاریِ را به پرواز درآوردند؛ ... این پهپادها توسط نیروهای آمریکایی رهگیری شدند و همچنین نیروهای آمریکا از پرتاب ششمین پهپاد از یک سایت کنترل زمینی ایران در بندرعباس جلوگیری کردند.

سنتکام علیرغم اقدامات تجاوزگرانه در حمله به خاک ایران و نقض آشکار و صریح آتش‌بس در موارد متعدد طی روزها و هفته‌های اخیر نوشته است که «فرماندهی مرکزی آمریکا و شرکای منطقه‌ای آن با خویشتنداری عمل می‌کنند»!

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.