نایب قهرمانی دختر ایرانی در دوومیدانی جوانان آسیا

مشرق نیوز پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 15:47
دختر ایرانی در رقابت های دوومیدانی جوانان آسیا به عنوان نایب قهرمانی رسید.

به گزارش مشرق، در جریان برگزاری روز نخست از بیست و دومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی هنگ کنگ بعد از ظهر امروز (پنجشنبه ۷ خرداد) مریم احمدی نماینده کشورمان در ماده ۱۵۰۰ متر موفق شد با ثبت زمان ۴:۳۳.۳۵ دقیقه ضمن ارتقای رکورد شخصی خود به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

در این رقابت «ماهادورا گدارا» ورزشکار سریلانکایی با ثبت رکورد ۴:۳۱.۴۱ دقیقه اول شد و «سونگ داوون» ورزشکار کره‌ای نیز با ثبت زمان ۴:۳۵.۴۲ دقیقه به مقام سومی دست یافت.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از ۷ تا ۱۰ خرداد در هنگ کنگ پیگیری خواهد شد.

حامد نفر (پرتاب دیسک)، امیررضا آهنین مرام (پرتاب چکش)، کیارش کابلی (پرتاب وزنه)، محمد صالح کمره (۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر)، هانیه شه پری (۳۰۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر بامانع)، مریم احمدی (۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر) ۶ ملی پوش تیم ملی ایران در این دوره از رقابت ها هستند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.