عکس | لژیونر استقلالی بازیکن آزاد شد!

خبرآنلاین پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 16:17
اللهیار صیادمنش با انتشار پستی در اینستاگرام از جدایی از وسترلو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از ۲ فصل و نیم حضور در وسترلو، اللهیار صیادمنش با انتشار متنی در صفحه‌اش اعلام کرد از این تیم جدا خواهد شد. اللهیار با وجود مصدومیت‌های گاه و بی‌گاهش در این تیم، در مجموع ۸۴ بار برای وسترلو به میدان رفت و ۱۴ گل هم در این مدت به نامش ثبت شد.

شاید مهم‌ترین حسرت مهاجم ایرانی، قرار نگرفتن نامش در لیست تیم ملی برای جام جهانی باشد. جایی که رقبایی سرسخت مثل مهدی طارمی و دنیس اکرت که او هم در بلژیک بازی می‌کند، جایش را گرفتند.

صیادمنش در متن خداحافظی خود از وسترلو نوشت: «فصل دیگری از زندگی من به پایان رسیده است. فصلی که همیشه قدردان آن خواهم بود. سپاسگزارم برای ۲.۵ سال حضورم در وسترلو»

صیادمنش از تیم فوتبال وسترلو جدا شد

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.