دوومیدانی جوانان آسیا؛ نقره احمدی در ماده ۱۵۰۰ متر

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 16:19
تهران- ایرنا- مریم احمدی در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا (هنگ‌کنگ ۲۰۲۶) به مدال نقره ماده ۱۵۰۰ متر دست یافت.

به گزارش ایرنا، در جریان برگزاری روز نخست از بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا (هنگ‌کنگ ۲۰۲۶)، امروز پنجشنبه، مریم احمدی نماینده شایسته کشورمان در ماده ۱۵۰۰ متر موفق شد با ثبت زمان ۴:۳۳.۳۵ دقیقه، ضمن ارتقای رکورد شخصی خود به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

در این رقابت "ماهادورا گدارا" ورزشکار سریلانکایی با ثبت رکورد ۴:۳۱.۴۱ دقیقه اول شد و "سونگ داوون" ورزشکار کره‌ای نیز با ثبت زمان ۴:۳۵.۴۲ دقیقه به مقام سومی دست یافت.

همچنین کیارش کابلی نماینده کشورمان در ماده پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۱۷.۲۲ متر در جایگاه هفتم این رقابت قرار گرفت. در این رقابت "پارک سیهون" ورزشکار کره‌ای با رکورد ۲۰.۶۵ متر ضمن شکستن رکورد جوانان آسیا به مقام قهرمانی رسید.

چنگی وو از چین با رکورد ۱۸.۷۵ متر دوم شد و "زیاد اصام" از عربستان سعودی نیز با پرتابی به طول ۱۸.۰۳ متر سوم شد.

رکورد پرتاب وزنه جوانان آسیا پیش از این با ۲۰.۶۳ متر در اختیار "لی منگ" از چین بود که در ۲۱ اکتبر ۲۰۱۱ به ثبت رسیده بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.