ابوترابی: آمریکا بعد از جام‌جهانی به ایران حمله می‌کند

فرارو پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 16:22
نماینده نجف آباد و تیران در مجلس شورای اسلامی می گوید تمام خطوط قرمز رهبری در مذاکرات نقض شده و آمریکا بعد از جام جهانی فوتبال به ایران حمله خواهد کرد.

ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس در خصوص روند مذاکرات پایان جنگ گفت تمام خطوط قرمز رهبری از تنگه هرمز، مسئله هسته‌ای و گرفتن غرامت نقض شده است.

وی افزود: باز شدن تنگه هرمز را مقابل محاصره دریایی قرار داده‌اند و هیچ ضمانت اجرایی ندارد. دارند ما را با آبنبات چوبی صندوق بازسازی ۳۰۰ میلیاردی بدون ضمانت اجرایی فریب می دهند.

تنگه هرمز بدهیم تا ۱۲ میلیارد دلار پول خودمان را با خفت و خواری بگیریم؟! این ۱۴ بند با آن ده‌بندی که با نظر مستقیم رهبری تهیه شده بود، کاملاً و ۱۸۰ درجه متفاوت است.

اگر ما تنگه هرمز را باز کردیم، چه تضمینی وجود دارد که آنها دوباره محاصره را شروع نکنند؟ هیچ تضمینی!

خطوط قرمز ایران درباره لبنان در مذاکرات نقض شده است. برجام دو، خسارت بارتر از برجام یک است. آمریکا بعد از جام جهانی و انتخابات کنگره دوباره حمله می‌کند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.