سید مرتضی مدنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تشکیل ستاد مرکزی نظارت موثر بر بازار خراسان رضوی به دستور استاندار در اواخر اردیبهشت ماه، بازرسیها در بازار تشدید شد.
وی اضافه کرد: طی این مدت علاوه بر تشکیل بیش از ۸۰۰ فقره پرونده تخلف، ۵۰ واحد صنفی متخلف نیز مهر و موم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: برای مبارزه با سودجویان در بازار باید همه ظرفیتها پای کار باشد.
مدنی ادامه داد: برخورد با احتکار و گرانفروشی قاطع و نظارت بر بازار نیز جدیتر از گذشته انجام میشود.
وی افزود: همراهی و همکاری مردم نیز در این مسیر ضروری است و شهروندان میتوانند درصورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از قبیل گرانفروشی ، کم فروشی و احتکار موضوع را از طریق تماس با شمارههای ۱۲۴ یا ۱۳۵ گزارش کنند.
به گزارش ایرنا، سال گذشته با تشکیل هزار و ۵۲۶ اکیپ گشت مشترک بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته اند که تعداد ۲ هزار و ۴۵۴ واحد صنفی متخلف برای جریمه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.












