به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، سرهنگ «علی اسدیان» در جمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اقدام به زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد (چاقو) توسط چند نفر در یکی از مناطق شهر مرند، پیگیری سریع موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ امام (ره) شهرستان مرند با بهرهگیری از اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی، موفق شدند هویت سه متهم (شامل دو مرد و یک زن) را در این ارتباط شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرند افزود: با اقدام به موقع پلیس، متهمان در کمتر از سه ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
سرهنگ اسدیان خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان در بازجوییهای اولیه به بزه انتسابی و زورگیری اموالی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال اعتراف کردند.
به گفته وی، متهمان پس از تشکیل پرونده اولیه، جهت انجام بررسیهای تخصصیتر و کشف سایر جرائم احتمالی، در اختیار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفتند.














