اعضای باند سارقان زورگیر در مرند دستگیر شدند

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 18:07
مرند- ایرنا -فرمانده انتظامی شهرستان مرند از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان زورگیر در این شهرستان در کمتر از سه ساعت خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، سرهنگ «علی اسدیان» در جمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اقدام به زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد (چاقو) توسط چند نفر در یکی از مناطق شهر مرند، پیگیری سریع موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

اعضای باند سارقان زورگیر در مرند دستگیر شدند

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ امام (ره) شهرستان مرند با بهره‌گیری از اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی، موفق شدند هویت سه متهم (شامل دو مرد و یک زن) را در این ارتباط شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند افزود: با اقدام به موقع پلیس، متهمان در کمتر از سه ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ اسدیان خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی و زورگیری اموالی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال اعتراف کردند.

به گفته وی، متهمان پس از تشکیل پرونده اولیه، جهت انجام بررسی‌های تخصصی‌تر و کشف سایر جرائم احتمالی، در اختیار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفتند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.