نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به توحش این رژیم در قبال لبنان مدعی عبور نظامیان اشغالگر از رود لیتانی در جنوب این کشور شد.
به گزارش
پارسینه و به نقل از به نقل از مهر، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم مدعی شد، نظامیان صهیونیست از رود لیتانی در جنوب لبنان عبور کرده اند.
پیش از این وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که تل آویو به دنبال کنترل بر جنوب، تخریب روستاها و نفوذ تا مرزهای لیتانی است.
نتانیاهو اضافه کرد: ما امروز بیروت را بمباران کردیم و روز گذشته نیز به صور حمله کردیم. حملات بسیار قدرتمندی علیه لبنان انجام می دهیم و به دنبال دستیابی به راهکاری برای حل تهدیدات حزب الله هستیم.
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.