نخستوزیر اسرائیل که در تمامی جبهههای نبرد در دستیابی به اهداف متوهمانهاش ناکام مانده است، در تکاپو است تا با دستاوردسازی انتقادات داخلی از عملکرد کابینهاش را کاهش دهد تا بقای سیاسیاش را حفظ کند.
نخستوزیر اسرائیل با اشاره به رایزنیهای مستمر خود با رئیس جمهور آمریکا درباره ایران، با تکرار اهداف متوهمانه خود مدعی شد تلآویو باید «ماموریت» خود در قبال ایران را تکمیل کند.
به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل اعلام کرد که تقریباً بهصورت روزانه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره ایران گفتوگو میکند.
طبق گزارش شبکه الجزیره، وی گفت: «ما باید ماموریت خود در ایران را تکمیل کنیم و تقریباً هر روز در این خصوص با ترامپ گفتوگو میکنم.»
نتانیاهو همچنین اعلام کرد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از رود لیطانی در لبنان عبور کردهاند.
نخستوزیر اسرائیل در ادامه با اشاره به تحولات نوار غزه و افتخار به اشغال بخشی از این منطقه و اذعان بر اشغالگری، اظهار داشت: «اکنون بر ۶۰ درصد از مساحت نوار غزه کنترل داریم و هدف من حرکت به سمت کنترل ۷۰ درصد این منطقه است.
نخستوزیر اسرائیل که در تمامی جبهههای نبرد در دستیابی به اهداف متوهمانهاش ناکام مانده است، در تکاپو است تا با دستاوردسازی انتقادات داخلی از عملکرد کابینهاش را کاهش دهد تا بقای سیاسیاش را حفظ کند.
ساکنان سرزمینهای اشغالی معترض جنگهای بیهدف به راه افتاده توسط نتانیاهو و کابینه تندرو وی هستند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.