رسانه صهیونیستی: حمله به بیروت با هماهنگی آمریکا بود

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 18:43
یک رسانه صهیونیستی حمله این رژیم به بیروت را بعد از رایزنی و گفت‌وگو با مقامات آمریکا دانست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کانال 13 رژیم اسرائیل به نقل از یک منبع اذعان کرد: حمله به بیروت پس از گفتگوهای فشرده میان اسرائیل و دولت آمریکا انجام شد.

در همین راستا وزیر جنگ رژیم صهیونیستی لبنان را به حمله همه جانبه تهدید کرد و مدعی شد: اسرائیل به اقدامات لازم برای از بین بردن تهدیدها در همه جبهه‌ها و در همه جا ادامه خواهد داد.

برخی منابع رسانه‌ای اعلام کردند که هواپیماهای اشغالگران صهیونیستی، اطراف فرودگاه بیروت را بمباران کرده اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی ترور یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی  لبنان در این حمله شده بودند. 

انتهای پیام/

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.