ماجرای آتش‌زدن ماکت ظریف چه بود؟

خبرآنلاین پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 18:59
علی نصیبی فرماندار گرگان در واکنش به انتشار فیلم آتش‌زدن تصویر و ماکت ظریف وزیر خارجه اسبق گفت:این اتفاق مربوط به حدود دو ماه پیش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی نصیبی فرماندار گرگان در واکنش به انتشار فیلم آتش‌زدن تصویر و ماکت محمدجواد ظریف، وزیر خارجه اسبق گفت: این اتفاق در حاشیه یکی از تجمعات شبانه و حدود دو ماه پیش رخ داده و فیلم آن اکنون در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

به روایت باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه این اقدام «برخلاف نظر و رویکرد مسئولان برگزاری تجمعات شبانه» بوده، افزود: تعداد بسیار کمی از افراد چنین رفتاری را انجام دادند که پس از شناسایی، به آنان تذکر داده شد.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.