وزیرخارچه پاکستان در واشنگتن با همتای آمریکا خود دیدار می کند

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 19:46
اسلام‌آباد - ایرنا - معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان برای دیدار با وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا با دستور کار بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی امروز از نیویورک عازم واشنگتن می شود.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، سناتور محمد اسحاق دار که برای شرکت در نشست‌های شورای امنیت سازمان ملل در نیویورک بسر می‌برد امروز راهی سفر رسمی به واشنگتن می شود.

وی قرار است فردا جمعه ۲۹ مه با مارکو روبیو وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی ایالات متحده دیدار کند.

وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد: اسحاق دار در این جلسه روابط دوجانبه را بررسی کرده و در مورد تحولات منطقه‌ای و جهانی مورد علاقه طرفین تبادل نظر خواهد کرد.

این گفت‌وگوها همچنین بر تقویت همکاری در بخش‌های کلیدی دارای اولویت و همچنین تلاش‌های پاکستان برای ارتقای صلح و ثبات منطقه‌ای از طریق تعامل و دیپلماسی متمرکز خواهد بود.

معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان پس از اتمام دیدارهای رسمی خود در واشنگتن، همان روز عازم اسلام‌آباد خواهد شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.