پزشکیان: باید سختی‌ها را بپذیریم/ نمی‌شود بجنگیم و انتظار روال عادی را داشته باشیم

خبرآنلاین پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 20:39
پزشکیان تاکید کرد: به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، ناآرامی منطقه به خاطر اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور گفت: پزشکیان: به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، ناآرامی منطقه به خاطر اسرائیل است.

وی تاکید کرد: با ذلت، دیپلماسی نمی‌کنیم.

پزشکیان گفت: اینکه مردم بیش از ۸۰ روز همچنان در صحنه هستند دنیا را متعجب کرده، درحالیکه فکر می‌کردند با دو بمب و موشک امکان دارد یک عده وطن فروش مملکت را با آشوب روبرو کنند.

به گفته او، اگر ما درمقابل قوی‌ترین قدرت دنیا ایستادیم باید سختی‌ها را بپذیریم، نمی‌شود بجنگیم و انتظار داشته باشیم روند طبق روال عادی قبل باشد.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.