بعد از ترامپ، یک وزیر آمریکایی هم عمان را تهدید کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 20:43
بعد از دونالد ترامپ، این بار وزیر خزانه داری آمریکا کشور عمان را تهدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آر تی، اسکات بنست وزیر خزانه داری آمریکا در موضعی گستاخانه گفت، دولت آمریکا هیچ تلاشی برای اعمال تعرفه بر تنگه هرمز را نخواهد پذیرفت و به ویژه کشور عمان باید بداند که وزارت خزانه داری آمریکا هر طرفی را که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در این اقدام دست داشته باشد هدف قرار می دهد!

یشتر نیز دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با بیان این که تنگه هرمز برای همه باز خواهد بود مدعی شد: آمریکا حفاظت از آن را تأمین می‌کند.

وی در ادامه گفت: باز بودن تنگه هرمز، بخشی از مذاکرات جاری با ایران است.

ترامپ همچنین درباره نقش عمان در این موضوع نیز هشدار داد و گفت: عمان مانند هر کشور دیگری رفتار خواهد کرد، در غیر این صورت لازم است که آن را منفجر کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.