طاهری: تعارفی نداریم، همه می‌جنگند/ دوئل‌های خاص خودم را با شجاع دارم

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 20:48
تهران- ایرنا- کسری طاهری، مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران، در حاشیه اردوی تدارکاتی در ترکیه تأکید کرد که سطح آمادگی جسمانی بازیکنان به شکل چشمگیری افزایش یافته و رقابت برای حضور در فهرست نهایی جام جهانی به اوج خود رسیده است.

به گزارش ایرنا، کسری طاهری مهاجم تیم ملی ایران امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن ابراز رضایت از وضعیت بدنی خود، اظهار داشت: خدا را شکر شرایطم روزبه‌روز بهتر می‌شود و به آمادگی مطلوب نزدیک‌تر شده‌ام.

این مهاجم جوان درباره تقابل‌های پربرخوردش با شجاع خلیل‌زاده در بازی درون‌تیمی گفت: چه در تمرین، چه بازی دوستانه و چه در جام جهانی، پوشیدن پیراهن تیم ملی به من انگیزه مضاعفی می‌دهد. بازی کنار بازیکنان بزرگ، افتخار است. درباره برخوردهایم با شجاع هم باید بگویم این رقابت در تمرینات کاملاً طبیعی است؛ ما دوئل‌های خاص خودمان را داریم و من در برابر هیچ بازیکنی کوتاه نمی‌آیم.

طاهری با اشاره به فضای رقابتی اردو خاطرنشان کرد: بازی‌های درون‌تیمی بسیار پرفشار است، چرا که همه بازیکنان می‌دانند جایی برای تعارف وجود ندارد. هر ۳۱ بازیکنی که در اردو حضور داریم، با تمام وجود می‌جنگیم تا نظر کادر فنی را جلب کنیم و در لیست نهایی باشیم.

وی در پایان با اشاره به بازی دوستانه مقابل گامبیا و آمادگی تیم افزود: وضعیت بدنی تیم نسبت به قبل فوق‌العاده بهتر شده است. امیدوارم در بازی پیش‌رو، همه با قدرت و تمرکز کامل ظاهر شوند و بدون مصدومیت از زمین خارج شویم. فکر می‌کنم تا زمان شروع اولین بازی، به همان شرایطی که مد نظرمان است خواهیم رسید.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.