نظر رئیس سابق نایاک درباره مسدود شدن تنگه هرمز!

مشرق نیوز پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 21:00
رئیس سابق نایاک درباره ادعای بازگشایی تنگه هرمز از سوی آمریکا گفت: بعد از ۸۸ روز هنوز تنگه هرمز مسدود است.

به گزارش مشرق، تریتا پارسی تحلیلگر سیاسی، بنیان‌گذار و رئیس سابق نایاک؛ با اشاره به ادعاهای مکرر دولت تروریستی آمریکا درباره بازگشایی تنگه هرمز در یک پست نوشت: تنها چند سال پیش، ارزیابی آمریکا این بود که اگر تهران بخواهد تنگه هرمز را مین‌گذاری کند، آمریکا بیش از ۱۴ روز برای بازگشایی آن زمان نخواهد برد.

وی در ادام گفت: اما این تنگه به مدت ۸۸ روز بسته مانده و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که آمریکا راه نظامی‌ای برای بازگشایی آن داشته باشد.

جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران ,

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.