ساری- ایرنا- حسن کاظمیگنجی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بابل، اعلام کرد که چهاردهمین جشنواره ملی بهارنارنج در بوستان مرحوم نوشیروانی برگزار خواهد شد، اما بهدلیل شرایط خاص کشور و تأثر از شهادت امامامت، امسال این جشنواره با رویکردی متفاوت و بدون برنامههای شادی در دست شکل گیری است. برنامههایی نظیر نمایشگاههای هنری (خوشنویسی)، تور بابلگردی، مسابقات ورزشی (رالی خانوادگی)، بازارچه صنایع دستی و مسابقات بومی و محلی در آن صورت میگیرد.
منبع خبر "
ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.