کاخ سفید اعلام کرد تفاهمنامهای وجود دارد که ترامپ هنوز آن را امضا نکرده است.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تابناک، ادعا شده این یک آتشبس ۶۰ روزه است، تنگه هرمز بازگشایی خواهد شد، ایران قول میدهد ظرف ۳۰ روز تمام مینها را پاکسازی کند و متعهد میشود که سلاح هستهای نسازد.
ایالات متحده در مورد کاهش تحریمها و آزاد شدن داراییهای ایران بحث خواهد کرد.
به طور موازی، محاصره دریایی ایالات متحده لغو خواهد شد و سپس آنها در مورد اورانیوم غنیشده مذاکره خواهند کرد.
منبع خبر "
ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.