فرونشست جاده سورک - نکا بدون خسارت مهار شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 22:05
میاندورود- فرماندار میاندورود گفت فرونشست جاده در محدوده روستای اسرم حد فاصل سورک و نکا به دلیل وجود قنات رخ داد که با حضور به موقع نیروهای امدادی خسارت جانی و مالی نداشت.

مرتضی بابایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در محدوده روستای اسرم در جاده سورک به نکا به دلیل وجود قنات شاهد فرونشست بودیم.

وی افزود: خوشبختانه با حضور به هنگام عوامل راهداری پلیس راه انتظامی و سایر نیروهای امدادی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در این حادثه رخ نداد.

فرماندار میاندورود گفت: عملیات فنی و تخصصی برای ترمیم جاده آغاز شده و پیش بینی می شود تا ساعات آینده این مشکل به طور کامل برطرف شود.

بابایی در ادامه با اشاره به مدیریت ترافیک در منطقه بیان کرد: از ورودی اول تا ورودی دوم روستای اسرم ماموران راهنمایی و رانندگی پلیس راه انتظامی و نیروهای راهداری مستقر شده اند تا با هدایت خودروها از بروز ترافیک جلوگیری شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با ادامه روند ترمیم و همکاری دستگاه های مرتبط تردد در این مسیر به زودی به حالت عادی بازگردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.