شهادت ۲۰۰ امدادگر و توقف فعالیت ۴ بیمارستان در لبنان

مشرق نیوز پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 22:11
صلیب سرخ لبنان از شهادت ۲۰۰ امدادگر و توقف فعالیت ۴ بیمارستان در جنوب این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، رئیس صلیب سرخ لبنان اعلام کرد : از دوم ماه مارس تاکنون بیش از ۳ هزار نفر به شهادت رسیده اند که در بین آنها ۲۰۰ امدادگر به چشم می خورد.

وی در گفت‌وگو با الجزیره گفت: هیچ مسیر امنی برای دسترسی امدادگران به مجروحان ناشی از تجاوزات اسرائیل وجود ندارد.

رئیس صلیب سرخ لبنان همچنین اعلام کرد: ۴ بیمارستان در جنوب کشور به دلیل تجاوزات اسرائیل از چرخه خدمت خارج شده‌اند.

آمار شهدای لبنان از مرز ۳هزار و ۲۰۰ نفر فراتر رفت

در همین ارتباط وزارت بهداشت لبنان در آماری جدید از قربانیان تجاوز صهیونیست ها به خاک این کشور اعلام کرد: در تجاوز اسرائیل به این کشور از دوم مارس تاکنون ۳هزار و ۳۲۴ شهید و ۱۰هزار و ۲۷ نفر دیگر زخمی شدند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.