وزیر ترامپ مدعی شد ایران برای اولین بار حاضر به گفت‌وگو شده است!

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 22:54
وزیر خزانه‌داری رژیم تروریستی آمریکا مدعی شد ایران برای نخستین بار در دوره ترامپ حاضر به گفت‌وگو شده است.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم؛ اسکات کنت هومر بِسِنْت وزیر خزانه‌داری آمریکا، در شرایطی که ارتش کشورش در تحقق اهداف جنگی‌اش در ایران ناکام مانده روز پنجشنبه مدعی شد که ایران در دوره دونالد ترامپ برای نخستین بار حاضر به گفت‌وگو بر سر برنامه هسته‌ای خودش شده است.

او گفت: «ترامپ کاری انجام داده که هیچ دولت دیگری قادر به انجام آن نبوده است. ما ایرانی‌ها را به گفت‌وگو بر سر برنامه هسته‌ایشان و دادن تعهد برای نداشتن [سلاح اتمی] واداشته‌ایم.»

 بسنت مدعی شد این اتفاق هیچ‌گاه تا کنون رخ نداده است.

 

.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.