یونیفل: وضعیت جنوب لبنان «خطرناک» است

الف پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 23:30
نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) اوضاع در جنوب لبنان را خطرناک توصیف کرد.

به گزارش تسنیم، نیروهای به اصطلاح حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان اعلام کرد: ما نگرانی عمیق خود را نسبت به تشدید اخیر تنش‌ها در جنوب لبنان ابراز می‌داریم؛ وضعیتی که ثبات منطقه را بیش از پیش متزلزل می‌کند.

یونیفل افزود: صدها هزار غیرنظامی مجبور به ترک خانه‌های خود در جنوب لبنان شده‌اند که این اتفاق اغلب بدون هیچ‌گونه هشدار قبلی رخ داده است.

 نیروهای حافظ صلح سازمان ملل حملات دیروز را بالاترین رقم  از 17 مارس تاکنون اعلام کرد و  افزود: ما به انجام وظایف و رصد اوضاع ادامه می‌دهیم؛ دیروز 670 پرتابه (راکت/گلوله) را ثبت کردیم که بالاترین رقم از 17 آوریل تاکنون است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.