استقلال قهرمان لیگ برتر شد

افکار نیوز پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 23:47
تیم بسکتبال استقلال تهران قهرمان تورنمنت انتخابی باشگاه‌های غرب آسیا شد.

دیدار دوم تیم‌های بسکتبال استقلال تهران و نفت آبادان در فینال مسابقات انتخابی باشگاه‌های غرب آسیا امروز برگزار شد که استقلال توانست حریف آبادانی خود را ۹۳ بر ۷۸ حریف خود را از پیش رو بردارد و قهرمان شود.

بازی اول فینال را آبادانی‌ها ۹۴ بر ۸۹ برده بودند، اما باتوجه‌به تفاضل گل، استقلال به‌عنوان قهرمانی رسیده.۲ تیم‌ پیش‌ازاین با صعود به فینال سهمیه حضور در باشگاه‌های غرب آسیا را کسب کرده بودند.

نفت زاگرس جنوبی هم در این تورنمنت حضور داشت که در رده سوم ایستاد.

در لیگ زنان هم استقلال مقام قهرمانی به دست آورده بود و بدین ترتیب هر ۲ جام امسال بسکتبال آبی شد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.