شهادت 200 امدادگر و توقف فعالیت 4 بیمارستان در لبنان

عصر ایران پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 23:56
رئیس صلیب سرخ لبنان اعلام کرد : از دوم ماه مارس تاکنون بیش از 3 هزار نفر به شهادت رسیده اند که در بین آنها 200 امدادگر به چشم می خورد. 
صلیب سرخ لبنان از شهادت 200 امدادگر و توقف فعالیت 4 بیمارستان در جنوب این کشور خبر داد.
 
 به گزارش تسنیم، رئیس صلیب سرخ لبنان اعلام کرد : از دوم ماه مارس تاکنون بیش از 3 هزار نفر به شهادت رسیده اند که در بین آنها 200 امدادگر به چشم می خورد. 
 
وی در گفت‌وگو با الجزیره گفت: هیچ مسیر امنی برای دسترسی امدادگران به مجروحان ناشی از تجاوزات اسرائیل وجود ندارد.
 
رئیس صلیب سرخ لبنان همچنین اعلام کرد: 4 بیمارستان در جنوب کشور به دلیل تجاوزات اسرائیل از چرخه خدمت خارج شده‌اند.
 
در همین ارتباط وزارت بهداشت لبنان در آماری جدید از قربانیان تجاوز صهیونیست ها به خاک این کشور اعلام کرد: در تجاوز اسرائیل به این کشور از دوم مارس تاکنون 3هزار و 324 شهید و 10هزار و 27 نفر دیگر زخمی شدند. 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.