به گزارش مشرق، دقایقی پیش ( ساعت ۲۳:۲۰ دقیقه پتجشنبه ۷ خرداد) نیروهای مسلح ایران از مناطق جنوبی کشور به سمت اهداف مشخص عملیات شلیک موشک را اجرایی کردند.
هنوز مقصد دقیق این موشکها مشخص نیست اما برخی منابع از احتمال درگیری بر روی آبهای خلیج فارس خبر میدهند.
همزمان برخی از رسانهها از وقوع انفجار در استانهای بوشهر و هرمزگان خبر داده بودند که بررسیهای میدانی وقوع انفجار در این استانها تا این لحظه را رد میکند.
بامداد روز گذشته( پنج شنبه۷ خرداد) نیز پس از تعرض دشمن به مناطق شرقی بندرعباس پایگاه مبدأ این تجاوز مورد هدف موشکهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قرار گرفت.
ارتش: منشا صدای انفجارها از سمت دریا و مربوط به تبادل آتش است
مرکز کنترل فرماندهی پدافند هوایی ارتش اعلام کرد که منشا صدای انفجارها از سمت دریا و مربوط به تبادل آتش است و تا این لحظه انفجاری در منطقه بندرعباس رخ نداده و گزارشی در این زمینه نداشتهایم.
براساس گزارش پدافند ارتش، منشأ انفجارها از سمت دریا و مربوط به تبادل آتش در اخطار به کشتیهای متخلف در تنگه هرمز بوده است.
یک منبع نظامی رهگیری پهپاد آمریکایی را تایید کرد
یک منبع نظامی رهگیری یک پهپاد متجاوز آمریکایی را در اطراف بوشهر تایید کرد.
به گفته این منبع نظامی، این رهگیری از طریق شلیک موشک پدافندی به سمت این پهپاد انجام شد.
فرماندار جم: یک هواگرد متخاصم منهدم شد
مسعود تنگستانی فرماندار شهرستان جم در ارتباط صدای انفجار در این شهرستان اظهار داشت:در پی شناسایی و رصد هواگردهای متخاصم آمریکایی در این منطقه، بلافاصله با عملیات موفق پدافند هوایی این هواگرد مورد هدف قرار گرفت.
وی افزود: نیروهای مسلح در این منطقه در آمادگی کامل به سر برده و اجازه نفوذ به دشمنان متخاصم را نخواهند داد.
فرماندار جم تصریح کرد:هم اکنون وضعیت شهر پایدار بوده و آرامش در سطح شهر برقرار شده و مردم نگران نباشند.
به گزارش مشرق، جستوجوها برای پیداکردن لاشۀ هواگرد ادامه دارد.
این خبر بروزرسانی می شود...









