وزارت خارجه تهدیدهای آمریکا علیه عمان را محکوم کرد

خبرگزاری تسنیم جمعه 08 خرداد 1405 - 01:02
سخنگوی وزارت امور خارجه، لفاظی‌های تهدیدآمیز مقامات آمریکا علیه سلطنت عمان را قویا محکوم کرد

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم؛ اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، لفاظی‌های تهدیدآمیز مقامات آمریکا علیه سلطنت عمان را قویا محکوم کرد.

 او تهدید وزیر خزانه‌داری آمریکا به اعمال تحریم علیه عمان، متعاقب تهدید قبلی به «منهدم کردن» عمان را تلاش برای باج‌گیری از یک دولت مستقل عضو سازمان ملل متحد و نشانه دیگری از ورشکستگی اخلاقی سامانه حکمرانی و سیاست‌ورزی در آمریکا دانست

بقائی خاطرنشان کرد: تهدید به اعمال تحریم علیه عمان به بهانه‌ای واهی، اقدامی مطلقا غیرقانونی و مغایر با اصول بنیادین منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل است و جامعه جهانی می‌بایست با واکنش مسئولانه در قبال این رویکرد، مانع از عادی‌سازی فزاینده نقض هنجارهای حقوقی بین‌المللی شود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.