ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران صهیونیست در جنوب لبنان

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 01:59
تهران - ایرنا - حزب ‌الله از انجام چند عملیات جدید علیه تجمعات نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بر اساس بیانیه‌های اعلام ‌شده از سوی حزب ‌الله، رزمندگان مقاومت اسلامی با یک پهپاد انتحاری، تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه المالکیه هدف قرار دادند.

حزب ‌الله همچنین اعلام کرد تجمع دیگری از نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک العدیسه در جنوب لبنان با پهپاد انتحاری هدف حمله قرار گرفت.

در عملیاتی دیگر، این جنبش تجمع نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک عرب اللویزه در جنوب لبنان با پهپاد انتحاری مورد اصابت قرار داد.

حزب ‌الله در ادامه از حمله موشکی به تجمع خودروهای نظامی و نظامیان ارتش صهیونیستی در میدان شهرک القنطره خبر داد.

مقاومت اسلامی در لبنان در روزهای گذشته با انجام چندین عملیات موشکی و پهپادی علیه پایگاه‌ها و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی ضربات سنگنینی را به رژیم متجاوز اسرائیل وارد کرده و هم‌زمان تلاش نیروهای اسرائیلی برای پیشروی در مرز را با انجام درگیری‌های مستقیم خنثی کرده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.