زمان معاملات بورس افزایش یافت؟

اقتصادنیوز جمعه 08 خرداد 1405 - 14:29
اقتصادنیوز:معاون عملیات بازار بورس تهران از تمدید دوره افزایش یک‌ساعته زمان معاملات بورس تهران خبر داد و گفت: ساعت پایان جلسه معاملاتی تمام بازارهای سهام، در هفته آینده نیز ۱۳:۳۰ خواهد بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مهدی زمانی، معاون عملیات بازار بورس تهران با اشاره به اطلاعیه شماره ۱۴۰۵۰۱۸۰۸ / ۱۸۱ به تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۵، اظهار کرد: ساعت پایان جلسه معاملاتی تمام بازارهای سهام، صندوق‌های سهامی و مشتقات آن‌ها در هفته آینده نیز ۱۳:۳۰ خواهد بود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از روز شنبه(۹ خرداد)، زمان معاملات تمام نمادهای معاملاتی در بازار سهام، سرمایه‌گذاری حرفه‌ای، صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط و هم‌چنین بازار مشتقات آن‌ها، تا پایان هفته آینده با یک ساعت افزایش همراه خواهد بود.

زمانی در پایان خاطرنشان کرد: مرحله معاملات پایانی (TAL) نیز از روز شنبه (۱۶ خرداد)، برای تمام نمادهای سهامی پذیرفته شده در بازار اول و دوم بورس تهران قابلیت انجام معامله خواهند داشت.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.