ابراهیمی: ایجاد اختلاف بین مسئولان و نیروهای مسلح نقشه جدید دشمن است

خبرگزاری مهر جمعه 08 خرداد 1405 - 14:29
بشاگرد- امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد، با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: نقشه جدید دشمن، فتنه و ایجاد اختلاف بین مسئولان و نیروهای مسلح است. 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی، در خطبه‌های نماز جمعه بشاگرد با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی با طراحی نقشه‌های جدید به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف میان ارکان نظام و نیروهای مسلح هستند.

وی افزود: مردم با حفظ وحدت و انسجام، قادر خواهند بود، این توطئه‌ها را خنثی کنند و نقشه‌های دشمنان را از بین ببرند.

ابراهیمی عنوان کرد: دشمنان در جنگ‌های اخیر به خوبی دریافتند که در برابر اراده ملت ایران و نیروهای مسلح مقتدر، راهی جز شکست ندارند.

امام جمعه موقت بشاگرد عنوان کرد: دشمنان در موقعیت فعلی با حربه‌های نرم و ایجاد اختلاف تلاش می‌کنند به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه موقت بشاگرد از عموم مردم خواست با تقویت روحیه وحدت و همدلی، در برابر این فتنه‌ها ایستادگی کنند و افزود: انسجام ملی و حمایت از نیروهای مسلح، کلید موفقیت و پیروزی در برابر دشمنان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.