امام جمعه اهل سنت کرمانشاه: استکبارستیزی با همبستگی ملی ممکن می‌شود

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 15:00
کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه با ستایش از اتحاد مردم ایران از جنگ رمضان تاکنون، تأکید کرد که همراهی دولت و نیروهای مسلح در رفع تحریم‌های ظالمانه و پایان جنگ ترکیبی، نشانه استقامت ملت ایران است و ثابت می‌کند استکبارستیزی برای ملت‌های متحد شدنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عبدالرحمن مرادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهل سنت کرمانشاه (۸ خرداد ۱۴۰۵) با اشاره به سابقه اتحاد ملی در ایران اظهار داشت: این اتحاد در طول شالهای بعد از انقلاب مستحکم تر شده و دشمن از آن بسیار هراس دارد.

خطیب جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه در ادامه خطبه‌های خود با اشاره به مناسک حج، گفت: حج ابراهیمی سیمای اقتدار، عظمت و وحدت جهان اسلام و پیام برائت از نظام سلطه است و رمی جمرات تجلی مبارزه دائمی با شیطان شریر خواهد بود.

وی افزود: برگزیده شدن حضرت ابراهیم (ع) به دلیل روحیه تسلیم‌پذیری در برابر خداوند بود و حج ابراهیمی باید این حس تسلیم را در حجاج زنده نگه دارد.

ماموستا مرادی در ادامه با تشکر از زحمات سازمان حج و زیارت استان و مدیر آن دکتر کریمی خدیو که مهمان مسجد بودند، خاطرنشان کرد: در جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان مشکلات زیادی سر راه حجاج ایجاد شد اما با تدابیر و زحمات شبانه‌روزی سازمان حج و زیارت، اجازه ندادند تخللی در انجام مناسک حجاج صورت گیرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.