به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عبدالرحمن مرادی در خطبههای نماز جمعه این هفته اهل سنت کرمانشاه (۸ خرداد ۱۴۰۵) با اشاره به سابقه اتحاد ملی در ایران اظهار داشت: این اتحاد در طول شالهای بعد از انقلاب مستحکم تر شده و دشمن از آن بسیار هراس دارد.
خطیب جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه در ادامه خطبههای خود با اشاره به مناسک حج، گفت: حج ابراهیمی سیمای اقتدار، عظمت و وحدت جهان اسلام و پیام برائت از نظام سلطه است و رمی جمرات تجلی مبارزه دائمی با شیطان شریر خواهد بود.
وی افزود: برگزیده شدن حضرت ابراهیم (ع) به دلیل روحیه تسلیمپذیری در برابر خداوند بود و حج ابراهیمی باید این حس تسلیم را در حجاج زنده نگه دارد.
ماموستا مرادی در ادامه با تشکر از زحمات سازمان حج و زیارت استان و مدیر آن دکتر کریمی خدیو که مهمان مسجد بودند، خاطرنشان کرد: در جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان مشکلات زیادی سر راه حجاج ایجاد شد اما با تدابیر و زحمات شبانهروزی سازمان حج و زیارت، اجازه ندادند تخللی در انجام مناسک حجاج صورت گیرد.













