امام جمعه کاشان: تحمیل جنگ مجدد به ایران قیمت نفت را تا ۲۰۰ دلار افزایش می‌دهد

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 15:07
کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: جمهوری اسلامی اعلام کرده اگر جنگ مجددی رخ دهد، فرامنطقه‌ای خواهد بود, یعنی باب‌المندب در کنار تنگه هرمز بسته شده و قیمت نفت تا ۲۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی، افزود: معظم‌له اولویت نمایندگان را هم‌افزایی با دولت، نوسازی کشور، اعتلای فرهنگ و اخلاق، حل مسائل اقتصادی و معیشتی، رونق تولید و اشتغال و مهار تورم برشمردند.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری، خطبه غدیر را «برنامه فرازمانی و فرامکانی» برای تعیین تکلیف حکومت اسلامی دانست و افزود: خطبه غدیر یک فراخوان است که تکلیف امت اسلامی را در رابطه با حکومت مشخص می‌کند و در زیارت غدیریه، دوره امام‌شناسی به درستی تبیین شده است.

امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنانش گفت: امام رضا(ع) فرمودند هرکه می خواهد خدا را ملاقات کند باید ولایت امام عصر (عج) را داشته باشد و ایشان را دوست داشته باشد.

حسینی گفت: امام رضا (ع) فرمودند اگر کسی ۱۲ امام را قبول داشته باشد من ضامن بهشت آن‌ها می شوم.

وی اظهار داشت: امروز واسطه فیض همه نعمت ها امام زمان (عج) است و در آینده دین خدا را جهانی می کند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.