بغداد خواستار خویشتن‌داری کشورهای منطقه شد

خبرآنلاین جمعه 08 خرداد 1405 - 15:15
 وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای بر ضرورت کاهش تنش‌ها و خویشتنداری کشورهای منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این وزارتخانه در این بیانیه بر اهمیت خویشتن داری و جلوگیری از تنش‌ها در راستای کاهش آن و تقویت امنیت و ثبات منطقه تاکید کرد.

به نوشته ایرنا وزارت خارجه عراق در ادامه این بیانیه همچنین بر لزوم اتکا بر گفت‌ وگو و روش‌های دیپلماتیک برای حل بحران‌ها تصریح کرد.

این وزارتخانه در پایان این بیانیه بر حمایت عراق از همه تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با هدف جلوگیری از گسترش خشونت‌ها و تلاش برای دستیابی به راه حل‌های مسالمت آمیز برای حفظ امنیت و ثبات ملت‌های منطقه تاکید کرد.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.