۲۶ میلیارد برای مرمت سه رشته قنات در دهستان اخترآباد ملارد اختصاص یافت

خبرگزاری مهر جمعه 08 خرداد 1405 - 15:21
ملارد- مدیر جهاد کشاورزی ملارد، از آغاز عملیات مرمت و بازسازی سه رشته قنات در دهستان اخترآباد با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال خبر داد.

حمید احمدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز عملیات مرمت و بازسازی سه رشته قنات در دهستان اخترآباد با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال خبر داد.

وی در ادامه اظهار داشت: این پروژه در قالب طرح «از آبریز تا جالیز» و با مشارکت بسیج سازندگی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه استان تهران اجرایی می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی ملارد با اشاره به جزئیات این طرح تصریح کرد: سه رشته قنات در روستاهای گمرگان، اخترآباد و شیرین‌آباد مورد نوسازی، کول‌گذاری و مرمت قرار خواهد گرفت که برای تکمیل آن ۲۶ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

احمدی افزود: بخش عمده این اعتبار از محل اعتبارات دولتی و مابقی توسط بهره‌برداران تأمین می‌شود که نشان‌دهنده نقش کلیدی قنوات در معیشت کشاورزان منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: با بازسازی این قنوات، ضمن افزایش محسوس آبدهی، بیش از ۱۵۰ خانوار روستایی و کشاورز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی ملارد در پایان، این پروژه را گامی مؤثر در راستای مدیریت پایدار منابع آبی و حمایت از معیشت کشاورزان دانست و ابراز امیدواری کرد با تداوم چنین طرح‌هایی، رونق بخش کشاورزی در این شهرستان تداوم یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.