ممیزی و اجرای مقررات ملی شدن اراضی در استان بوشهر تکمیل شد

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 15:31
بوشهر-ایرنا- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با تکمیل ۱۰۰ درصدی فرآیند عملیات ممیزی و اجرای کامل مقررات ملی شدن اراضی ۶۰۰ پلاک اراضی ملی از غیرملی تفکیک و تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحسین گرشاسبی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای کامل مقررات ماده ۲ و مواد ۵۶ قانون حفاظت و بهره‌برداری از منابع طبیعی برگ تشخیص تکمیل و آگهی مربوط به ۶ پلاک باقیمانده نیز صادر شد.

وی با اشاره به تفکیک کامل اراضی ملی از غیرملی در استان بوشهر افزود: با این اقدام، تمامی اراضی استان شناسایی و تعیین تکلیف شده و در حوزه تولی‌گری منابع طبیعی، دیگر هیچ پلاک فاقد تشخیص و آگهی وجود ندارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر تاکید کرد: این نتیجه با تلاش کارشناسان و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط حاصل شده و گامی مهم در مسیر حفظ و صیانت از منابع طبیعی استان به شمار می‌رود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.