سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: به قدرت ایرانی‌ها تعظیم کنید

الف جمعه 08 خرداد 1405 - 15:48
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به قدرت ایرانی‌ها در خلیج فارس تعظیم کنید.    

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: «‌مدیریت ایرانی تنگه هرمز در دنیا تثبیت شده است به همین خاطر کشورها اجازه می‌گیرند، هزینه‌ها را می‌پردازند و با راهنمایی نیروی دریایی سپاه شناورشان را عبور می‌دهند.

تنها کسی که آن را باور نکرده یا نمی‌خواهد باور کند ترامپ است، هر چند وقت ارتشش را برای باز کردن تنگه می‌فرستد، آنها می‌آیند و کتک می‌خورند و برمی‌گردند.

‌آقای بسنت! به جای هارت و پورت اضافی به فکر تعظیم به قدرت ایرانی‌ها در خلیج فارس باشید.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.