به گزارش ایرنا، حجتالاسلام «سید ناصر محمدی» در خطبههای نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به اهمیت حفظ انسجام ملی توسط همه سلایق و گروههای اجتماعی و سیاسی در کشور افزود: امروز در سراسر کشور همه آحاد مردم بر اساس اسلام، ایران و ولایت در کنار یکدیگر قرار گرفتهاند و این وحدت سرمایه بزرگی برای کشور است.
وی با تشکر از بصیرت و همدلی موجود در کشور و تاکید بر تقویت آن با توجه به اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه باید اعم از مسوولان و شهروندان برای موفقیت نظام و انقلاب در مقایل توطئه دشمنان وظایف قانونی و ملی را جدی انجام دهند.
امام جمعه موقت یزد با اشاره به هجمههای رسانهای دشمنان علیه مسئولان کشور گفت: دشمنان تلاش میکنند مسئولان نظام را به سازشکاری متهم کنند در حالی که غالب مسئولان کشور دلسوز مردم و انقلاب هستند و در برابر زیادهخواهیهای دشمن ایستادگی میکنند.
حجتالاسلام محمدی با انتقاد از سیاستهای آمریکا تصریح کرد: آمریکا همواره نشان داده دولتی یاغی و غیرقابل اعتماد است و هر زمان فرصت پیدا کند علیه ملت ایران اقدام میکند ولی امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در برابر این تهدیدها ایستاده است.
وی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابل تجاوز آمریکایی، صهیونیستی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدرت از کشور دفاع میکنند و دشمنان در برابر توان دفاعی ایران ناچار به عقبنشینی هستند.
امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه هیچ اعتمادی به آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود ندارد خاطرنشان کرد: حتی اگر توافقی هم صورت بگیرد، تجربه نشان داده دشمنان هر زمان بتوانند به تعهدات خود پشت پا میزنند و مسئولان کشور باید با هوشیاری کامل عمل کنند.
حجت الاسلام محمدی در ادامه با تبریک دهه امامت و ولایت و با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیرخم بر گرامیداشت این ایام تاکید کرد و گفت: معارف اهلبیت (ع) و خطبه غدیر میتواند موجب آرامش، بصیرت و پیروزی جامعه اسلامی شود.
وی به اهمیت برگزاری مناسب و با حضور گسترده مردم و جلب نوجوانان و جوانان در اجرای برنامههای متنوع فرهنگی و مذهبی در ایام پیشرو همراه با محتوای فاخر به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و ترویج فرهنگ ولایت و معارف دینی را در جامعه خواستار شد.
نمازجمعه در ۲۷ نقطه استان اقامه شد.














