تیم ملی والیبال زنان قهرمان مسابقات آسیا مرکزی شد

خبرگزاری مهر جمعه 08 خرداد 1405 - 16:22
تیم ملی والیبال زنان با شکست دادن قزاقستان در فینال رقابت های قهرمانی آسیا مرکزی به عنوان نخست این مسابقات دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا مرکزی امروز (جمعه 8 خرداد) در شهر کاتماندو پایتخت نپال میان دو تیم ایران و قزاقستان برگزار شد.

در این دیدار ملی پوشان والیبال زنان ایران با نتیجه 3 بر یک حریف خود را با شکست مواجه کرده و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

شاگردان لی دو هی که در نخستین دیدار این رقابت ها هم موفق به شکست قزاقستان (3 بر صفر) شده بودند با پیروزی دوباره برابر این تیم، به عنوان قهرمانی مسابقات آسیا مرکزی دست یافتند.

تیم ملی والیبال زنان در حالی در فینال رقیابت های قهرمانی آسیا مرکزی به مصاف قزاقستان رفت که روز پنجشنبه با غلبه بر نپال و کسب چهارمین برد متوالی فینالیست شده بود. قزاق ها هم در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی با شکست دادن هند راهی فینال شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.