ما امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشک‌ها می‌گیرم | پیام صریح قالیباف درباره مذاکره با آمریکا

همشهری آنلاین جمعه 08 خرداد 1405 - 16:28
رئیس مجلس شورای اسلامی و کمیسیون شورای مدیریت ایران در پیامی در فضای مجازی نوشت: ما امتیازات را نه با گفتن وگو، بلکه با موشک‌ها می‌گیریم، در این مورد فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم.

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدباقرقالیباف امروز جمعه(۸ خردادماه) در حساب کاربری خود در شبکه ایکس در پیامی سه موضع صریح ایران در خصوص با آمریکا را اعلام کرد و نوشت: ما امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشک‌ها می‌گیرم، در این مورد فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره کشورمان در بند دوم این پیام افزود: اعتمادی به تضمین‌ها و حرف‌ها نداریم، فقط رفتارها با کیفیت است. هیچ اقدامی پیش از اقدام در مقابل انجام نشد.

وی در بند سوم این پیام بیان کرد: پیروز هر توافقی است که از فردای آن، بهتر است برای جنگ آماده شود.


منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.