این کار رزومه برتر می‌خواهد/ فقط این دو بازی مربی ایتالیا هستم و می‌روم

ورزش سه جمعه 08 خرداد 1405 - 16:34
سیلویو بالدینی سرمربی موقت تیم ملی ایتالیا با صراحت و شفافیت زیادی درباره جایگاهش صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بالدینی امروز گفت، فکر می کنم برای هدایت تیم ملی ایتالیا باید رزومه مشخص و معتبری داشت و من چنین رزومه ای ندارم.

او در ادامه گفت: امروز بیشتر هواداران به خاطر این تغییر امیدوار شده اند اما من اهل خودنمایی نیستم. برای نشستن روی نیمکت تیم ملی باید کارنامه داشت. من این فرصت را دارم که در یورو زیر ۲۱ سال حاضر باشم و شاید آن را ببرم در المپیک هم شرکت کنم و شاید قهرمان شوم. آن وقت شاید بتوانم امیدوار باشم.

2454463

بالدینی سپس تاکید کرد که به شایسته سالاری باور دارد نه به شانس: من به شایستگی اعتقاد دارم نه به ضربه های شانسی. امروز من اینجا هستم چون گتوزو استعفا داده است اگر او این کار را نکرده بود من اینجا نبودم. من برای همه و برای هر چیزی احترام قائلم. هر وقت در این بحث ها نام من مطرح شده همیشه محبت دیده ام. بعضی وقت ها می بینم تیم های سری آ مربیان تیم های پایه را روی نیمکت تیم اصلی می گذارند من با این موضوع موافق نیستم اینکه از بدبیاری دیگران استفاده کنی تا وارد میدان شوی.

او درباره ماموریت کوتاه مدتش گفت: من این دو بازی را انجام خواهم داد و امیدوارم مفید باشند. هر کسی که بعد از من بیاید باید بداند کار در تیم زیر ۲۱ سال چگونه پیش رفته است. من گروه خودم را دعوت کرده ام و همچنین دو بازیکن سطح بالا مثل دوناروما و پیو اسپوزیتو را چون با توجه به المپیک احتمال می دهم بتوانیم از این بازیکنان هم استفاده کنیم. این دو نفر در این چارچوب قرار می گیرند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.