دختران والیبال ایران قهرمان "کاوا" شدند

برترین‌ها جمعه 08 خرداد 1405 - 16:36
تیم ملی والیبال زنان ایران با غلبه بر قزاقستان، قهرمان رقابت‌های آسیای مرکزی (کاوا) شد.

ایسنا: تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله‌ فینال رقابت‌های آسیای مرکزی (کاوا) امروز (جمعه، هشتم خرداد) به مصاف قزاقستان رفت و پیروز شد.

photo_2026-05-29_16-31-10

شاگردان لی دو هی در ایران با حساب سه بر یک و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند و قهرمان شدند. 

به این ترتیب تیم ایران با پنج پیروزی پیاپی مقابل تیم‌های بنگلادش، سریلانکا، نپال و قزاقستان (دو بار) قهرمان کاوا شد. 

شبنم علیخانی، سپینود دست برجن، ریحانه کریمی، الهه پور صالح، زهرا کریمی، فاطمه خلیلی، زهرا صالحی، معصومه قدمی، سیده نگار هاشمی، هستی واحدی، نگار عباسی، آیدا ولی‌نژاد، یسنا آهنکوب و شقایق حسن خانی بازیکنان تیم ملی زنان در این مسابقات بودند.

مژگان حسن‌زاده به عنوان سرپرست، لی دو هی (سرمربی)، سرگل علیزاده و فاطمه حسنی سعدی (مربیان)، نگار آقایی (فیزیوتراپ)، مائده حامدی (مترجم) و زهرا یلقی (آنالیزور) به عنوان اعضای کادر فنی، این تیم را همراهی می‌ کردند.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.