توسعه دوچرخه‌سواری کردستان با میزبانی مسابقات کشوری

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 16:41
سنندج- ایرنا- رئیس هیات دوچرخه‌سواری کردستان گفت: میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش بانوان و آقایان، نقش مهمی در توسعه این رشته ورزشی در استان داشته و تاکنون کردستان میزبان پنج رویداد ملی در این حوزه بوده است.

مهرداد عباسی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دوچرخه‌سواری از رشته‌های پرطرفدار در کردستان است و با همدلی و همکاری اعضای هیات، زمینه رشد و موفقیت این رشته در استان فراهم شده است.

وی افزود: در حال حاضر سه تا چهار دوچرخه‌سوار کردستانی به صورت ثابت در اردوی تیم ملی حضور دارند که نشان‌دهنده ظرفیت و توانمندی بالای ورزشکاران استان در این رشته است.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری کردستان ادامه داد: سینا امیرعلایی و رامیار قوامی در بخش آقایان و دیانا گلنازی و روژینا اعظمی در بخش بانوان، نمایندگان کردستان در اردوی تیم ملی هستند.

عباسی با اشاره به فعالیت‌های برگزار شده در استان بیان کرد: تاکنون پنج رویداد قهرمانی کشور، دو مسابقه استانی و چندین همایش و برنامه همگانی در کردستان برگزار شده و تلاش داریم میزبانی‌های بیشتری را نیز کسب کنیم.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره داوری دوچرخه‌سواری در استان خبر داد و گفت: مجوز این دوره از فدراسیون اخذ شده اما به دلیل شرایط منطقه، زمان برگزاری آن به تعویق افتاده و به‌زودی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری کردستان در پایان، احداث پیست BMX آبیدر و پیست‌های دانهیل و کوهستان در شهرهای سنندج، قروه و بیجار را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌روی هیات عنوان کرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.