انباشت ۱۴۰ هزار خودرو در مازندران؛ زمان سفر مدیریت شود

خبرگزاری مهر جمعه 08 خرداد 1405 - 17:04
ساری- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با اعلام حجم بی‌سابقه تردد در جاده‌های استان، از مسافران خواست برنامه بازگشت خود را به روزهای شنبه و یکشنبه آینده منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هادی عبادی عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به انباشت بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه خودرو در مازندران در پی تعطیلات عید قربان، اظهار داشت: تجمع خودروها در ساعات پایانی شب، علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین، موجب خستگی مفرط رانندگان و افزایش چشمگیر احتمال وقوع حوادث ناگوار می‌شود.

وی افزود: از هموطنان عزیز تقاضا داریم زمان خروج خود از استان را مدیریت کرده و در صورت امکان، سفر خود را به روزهای شنبه یا یکشنبه موکول کنند.

وی تأکید کرد: مسافران از مسافرت‌های دیرهنگام شبانه پرهیز کرده و پیش از آغاز سفر، حتماً از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از همه رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پویش ملی «نه به تصادف» را همراهی کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.