اعلام همبستگی عراقچی با عمان و گفتگو درباره حاکمیت بر تنگه هرمز

خبرگزاری تسنیم جمعه 08 خرداد 1405 - 17:41
عراقچی اعلام کرد که با همتای عمانی خود درباره تنگه هرمز و مدیریت آینده آن گفت‌‌وگو کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه  در پیامی در شبکه ایکس در خصوص تماس تلفنی با همتای عمانی نوشت: ما درباره تنگه هرمز و مدیریت آینده آن در چارچوب مسئولیت‌های حاکمیتی و حقوق بین‌الملل گفت‌وگو کردیم.

وی افزود: در تماس بسیار سازنده با جناب بدرالبوسعیدی وزیر امور خارجه عمان همبستگی ایران را با عمان در برابر هرگونه تهدید ابراز کردم.

عراقچی تاکید کرد: ما درباره تنگه هرمز و مدیریت آینده آن در چارچوب مسئولیت‌های حاکمیتی و حقوق بین‌الملل گفت‌وگو کردیم.

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: ما از مشورت با همه کشورهای همسایه استقبال می‌کنیم.

سید عباس عراقچی , جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران , تنگه هرمز ,

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.