پورمحمدی:خوشحالیم اهرم تنگه هرمز را در اختیار گرفتیم

خبرگزاری مهر جمعه 08 خرداد 1405 - 18:44
ری- دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: از تسلط بر تنگه هرمز به عنوان اهرم راهبردی جنگ و دیپلماسی خوشحالیم و این دستاورد را مایه قوت ایران می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی،بعد از ظهر جمعه، در حاشیه مراسم یادبود شهدای خانواده امام شهید و رهبر معظم انقلاب، با اشاره به مؤلفه‌های قدرت ملی ایران اظهار داشت: قدرت ایران از همه جهات شامل مردم، رهبری، مدیریت، نیروهای مسلح و مذاکره، خط روشنی را دنبال می‌کند.

وی افزود: ما بسیار خوشبین هستیم که این مجموعه با خوشبینی عمل می‌کند، تنگه هرمز نیز از دوران جنگ تحمیلی اول مورد توجه نیروهای مسلح بوده و خوشحالیم که توانستیم این اهرم مهم را در اختیار بگیریم.

پورمحمدی تأکید کرد: تسلط بر تنگه هرمز یک دستاورد بزرگ در عرصه جنگ و دیپلماسی محسوب می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.