مرد ۶۸ ساله رفسنجانی با اهدای عضو، چراغ زندگیِ خانه‌ای را روشن کرد

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 19:08
کرمان - ایرنا - کارشناس هماهنگ‌کننده پیوند اعضای دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان‌ گفت: غلامعباس شریف‌آبادی عزیزی، پدر ۶۸ ساله رفسنجانی با اهدای یک عضو حیات‌بخش بدن خود به بیمار نیازمند پیوند عضو، زندگی دوباره بخشید.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان زهرا عظیمی روز جمعه افزود: این جانبخش در سوم خردادماه سال جاری به مرکز آموزشی و درمانی حضرت علی‌بن ابیطالب(ع) منتقل و در بخش آی‌سی‌یو این مرکز بستری شد.

وی اظهار کرد: خانواده جانبخش با این اقدام انسان‌دوستانه، نخستین عمل اهدای عضو سال ۱۴۰۵ در رفسنجان را به نام خود ثبت کردند.

کارشناس هماهنگ‌کننده پیوند اعضای دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان‌ بیان کرد: بامداد هشتم خردادماه، کبد مرحوم غلامعباس شریف‌آبادی عزیزی به بیمار نیازمند پیوند عضو اهدا و امید به زندگی را در دل خانواده‌ای دیگر زنده کرد.

وی گفت: این اقدام خداپسندانه، نه‌تنها نام این پدر مهربان را در تاریخ رفسنجان جاودانه کرد، بلکه جلوه‌ای درخشان از سخاوت و انسانیت را به نمایش گذاشت.

عظیمی ادامه داد: اهدای عضو، فریاد سکوت بیماران نیازمند را شنیدن و مرهمی بر زخم‌هایشان نهادن است. اهداکنندگان، فرشتگانی هستند که با بخشش، طراوت زندگی را به دیگران هدیه می‌کنند.

️وی از همکاری تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی و تمامی افرادی که در فرایند مقدس اهدای عضو همکاری داشتند قدردانی کرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.