پیام صریح قالیباف درباره مذاکرات با آمریکا

افکار نیوز جمعه 08 خرداد 1405 - 20:26
رئیس مجلس شورای اسلامی و رییس هیات مذاکره کننده ایران در پیامی در فضای مجازی نوشت: ما امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشک‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم.

محمدباقرقالیباف امروز جمعه( ۸ خردادماه) در حساب کاربری خود در شبکه ایکس در پیامی سه بندی موضع صریح ایران در خصوص مذاکره با آمریکا را اعلام کرد و نوشت: ما امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشک‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم.

رئیس هیات مذاکره کننده کشورمان در بند دوم این پیام افزود: اعتمادی به تضمین‌ها و حرف‌ها نداریم، فقط رفتارها معیار است. هیچ اقدامی پیش از اقدام طرف مقابل انجام نخواهد شد.

وی در بند سوم این پیام خاطرنشان کرد: پیروز هر توافقی کسی است که از فردای آن، بهتر برای جنگ آماده شود.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.