بقائی: تا کنون تبادل پیام ها ادامه دارد ولی تفاهم نهایی نشده

عصر ایران جمعه 08 خرداد 1405 - 21:01
این بایدها و نبایدها که مقامات آمریکایی عادت دارند درباره جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند، باید آنها را به عنوان خواهش می‌کنیم، بخوانیم.
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران به ادعاهای جدید ترامپ درباره ایران واکنش نشان داد.
 
به گزارش تسنیم، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ به سئوال شبکه خبر مبنی بر اینکه ترامپ رئیس دولت تروریست آمریکا گفته است که ایران باید تنگه هرمز را باز کند و اینکه از همین  الان تنگه باز شده و ادعاهای دیگرش گفت: ما با «زبان باید»،‌47 سال پیش خداحافظی کردیم، هیچ یک از طرفهای غربی که وقتی درباره ایران صحبت می کنند، نباید از باید استفاده کنند، ما بر اساس منافع ملت ایران تصمیم می گیریم.
 
این بایدها و نبایدها که مقامات آمریکایی عادت دارند درباره جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند، باید آنها را به عنوان خواهش می‌کنیم، بخوانیم.
 
تا کنون تبادل پیام ها ادامه دارد ولی تفاهم نهایی نشده است.
 
باید بگویم ما در این مرحله بر پایان جنگ متمرکز هستیم و بر مسئله هسته ای تمرکز نداریم.
 
بقائی بار دیگر تصریح کرد: در این مرحله تمرکز ما بر پایان جنگ است، درباره جزئیات مباحث مرتبط با غنی سازی و با موضوع اورانیوم غنی شده در این مرحله صحبتی نداریم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.