تیم سیار انتقال خون به سنقر اعزام می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 08 خرداد 1405 - 21:12
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از استقرار تیم سیار خون‌گیری در شهرستان سنقر برای جذب اهداکنندگان خون خبر داد.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم سیار خون‌گیری اداره‌کل انتقال خون استان کرمانشاه روز شنبه نهم خردادماه در شهرستان سنقر مستقر خواهد شد.

وی افزود: این برنامه با هدف تأمین ذخایر خونی مورد نیاز مراکز درمانی و کمک به بیماران نیازمند خون و فرآورده‌های خونی برگزار می‌شود.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: پایگاه سیار خون‌گیری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ ظهر در مسجدالنبی (ص) جنب ترمینال شهرستان سنقر آماده پذیرش اهداکنندگان خواهد بود.

وی ادامه داد: اهدای خون اقدامی انسان‌دوستانه و نجات‌بخش است و می‌تواند به بیماران فرصت دوباره زندگی ببخشد، از همین رو از مردم نوع‌دوست و خیر شهرستان سنقر دعوت می‌کنیم در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

میرزاده خاطرنشان کرد: همراه داشتن کارت شناسایی معتبر برای انجام فرآیند اهدای خون الزامی است و شهروندان می‌توانند با حضور در این برنامه، سهمی در نجات جان بیماران داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.